Aktuelt

Leder av NABin, Jon Borge Finset, åpnet og leder fagseminaret på Grand Hotel 31. oktober. Bindemiddelgruppen feirer i år 30 års jubileum.

IMG_5874.jpg

Årets Asfaltjobb går til et lag som gjennom sesongen har levert kvalitetsarbeid og som har bidratt til en sikker, ryddig gjennomføring og et godt samarbeid med byggherren.

I år gikk prisen til Nordasfalts leggelag ved bas Karstein Normann, som foruten generelt godt håndverk har et fokus på HMS som inkluderer alle i arbeids området. Laget fokuserer ikke på bare å få lagt ut tonnene raskt, men å disponere massene best mulig i samråd med byggherre og å spille byggherren god.

Norsk Asfaltforening inviterer hvert år alle til å komme med forslag til hvem som fortjener å bli kåret til «Årets Asfaltjobb ». Prisen deles ut på Asfaltdagen  i januar  i Oslo.

Web side.png

Hilde Heieren, Viken Fylkeskommune ble i mai 2023 valgt til ny styreleder i Norsk Asfaltforening.

Hilde Heieren 940x440.jpg

Norsk Asfaltforening avholdt årsmøte via Teams 10. mai 2023 kl. 15.00.

Hilde Heieren.jpg

Innlegg av Jostein Aksnes

Skjermbilde 2023-05-10 kl. 08.28.34.png

Innlegg av Petter Fossheim

Skjermbilde 2023-05-10 kl. 08.28.49.png

Innlegg av NCC lærlinger

Skjermbilde 2023-05-10 kl. 08.29.10.png

V230 Forsterkning av veger ble utgitt i mars 2022. Den skal være et praktisk hjelpemiddel for planlegging og prosjektering av forsterkningstiltak på veg.

v230.jpg

Årsmøte i Norsk Asfaltforening avholdes tirsdag 14. mai 2024 via Teams  kl. 15.00.

Norsk Asfaltforening avholder årsmøte tirsdag 14. mai kl. 15.00. Årsmøte vil gjennomføres via Teams.

Meld dere på ved å sende en e-post til: post@norskasfaltforening.no.

Etter påmeldingsfristens utløp vil de som har meldt seg på få invitasjon til Teams-møte via en link i sin e-post. Sakspapirer vil bli tilsendt på e-post for de som ønsker.

Påmeldingsfrist mandag 6. mai 2024.

ThinkstockPhotos-482728759.jpg

«Årets Asfaltjobb 2022» ble delt ut på Asfaltdagen 19. januar 2023.

Årets Asfaltjobb 2022.jpg

Den tradisjonelle asfaltkonferansen 21. januar 2021 på SAS-hotellet i Oslo ble erstattet av et kortere webinar pga. Covid-19.

Webinaret var gratis.

Klikk her for å komme til webinaret.

Asfaltdagen 2021 Insta-02.png

Innlegg fra Mats Wendel: Hvor klimavennlig kan framtidens asfalt bli?

asfalt-bilde.jpg